تینیجر کیست ؟ Options

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

اشتباه نکنید؛ درست است که رقص و موسیقی جزئی از این سریال است، اما در کنار آن بیش از آنکه فکرش را بکنید به موضوعات بسیار مهمی میپردازد.

فرزند آنها شارلوت بود که با ازدواج با پیتر داپلر طی یک پارادوکس دیگر، صاحب الیزابت میشوند.

این افراد چون در گروهی که به فعالیت می پردازند هم دختر و هم پسر دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند حواشی بسیاری در زمینه این که این دختر با آن پسر وارد رابطه شده است و رابطه عاشقانه با یکدیگر دارند ساخته شده است و در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده است که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یکی از افراد سرشناس که در پیج های اینستا فعالیت بسیاری داشت با یکی از تینیجر های معروف اینستاگرام مصاحبه ای را برگزار کرد که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد در این لایو این خانم از این نوجوان سوال های بسیار زیادی پرسید تینیجر و بحث آن ها بسیار سکسی شد و بعد از آن خبری منتشر شد حاکی بر این که آن نوجوان بعد از این که با این مطالب رو به رو شده است تصمیم گرفته است که خودکشی کند و حواشی بسیاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام ساخته شد و ویدیو های بسیاری در این شبکه منتشر شد که توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرد.

در این جا می خواهیم بگوییم که تینیجر بودن یعنی چی؟ به افرادی که ۱۳ تا ۱۹ سال سن داشته باشند تینیجر می گویند کلمه تین به آمریکایی به معنی نوجوان می باشد و به سن نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال تین می گویند بسیاری از افراد در دنیای امروزی تصمیم دارند که با انتصاب این کلمه به خودشان جلب توجه کنند و خودشان را لاکچری و به روز نشان دهد به همین دلیل خودشان را تینیجر می نامند.

لوئیس هافمن (نسخه تینیجر)؛ آندریاس پیشمان (نسخه بزرگسال)؛ دیتریش هولیندر بامر (نسخه پیر)

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده

تلگرام

در همین شب دو زن به نام های الیزابت داپلر و شارلوت داپلر به خانه او می آیند و دختر بچه ای را به او می سپارند تا بزرگش کند؛ دختری به نام شارلوت.

مجموعه ساخته شده توسط مندی کالینگ یک درام کامل و با داستانی عمیق است. در این داستان شخصیت دوی یک دانشجوی سال دوم است که در تلاش است هویت هندی خود همزمان با تطابق با جامعه ای که درحال زندگی در آن است، حفظ کند و این تنها بخشی از ماجرا است.

سریال فراطبیعی تین وولف یا گرگینه نوجوان، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در شهر خیالی «بیکون هیلز» روایت می شود.

رایک سندلر (تینیجر)؛ آنه لبینسکی (بزرگسال)؛ تاتیا سیبت (پیر)

Report this wiki page