The smart Trick of تینیجر کیست ؟ That No One is Discussing

Wiki Article

فصل اول این سریال به زندگی و خودکشی «هانا بیکر»، به عنوان شخصیت اصلی داستان می پردازد. اما جذابیت داستان زمانی بیشتر می شود که هانا با ارسال ۱۳ نوار کاست به برخی از همکلاسی های خود، قصد دارد تا پرده از دلایل خودکشی خود بردارد.

از آنجایی که خانواده این دو از طریق هانو و اگنس به هم مربوط اند، این دو نفر باهم پسر عمه و دختر عمه هستند، بدون اینکه خودشان خبر داشته باشند.

فیلم های تینیجری کمدی این فیلم را که قطعا نام آن را شنیده اید درباره شخصیتی به نام کتنیس اوردین است که پس آنکه خواهر کوچکترش به نمایندگی از منطقه خود در بازی های مرگبار گرسنگی انتخاب شد، داوطلبانه به آنجا می رود و برای زنده ماندن تلاش می کند.

در جوانی او مدیر نیروگاه هسته ای ویندن بود و این شغل را بسیار جدی می گرفت. هنگامی که نسخه پیرش او را ملاقات می کند، کلاودیا ناپدید میشود.

کمدی یکی از تینیجر ژانرهای پر مخاطب برای نوجوانان است. مخصوصا اگر فیلمی هم پیدا شود که به زبانی طنز دغدغه های آنها را به تصویر بکشد، می تواند کاندیدی مناسب برای انتخاب بهترین فیلم تینیجری باشد.

در این بین سه دوست ویل برای پیدا کردنش به جنگل می روند. اما پیدا شدن یکدفعه ای دختری به اسم «الون» با قدرت فراطبیعی، مسیر داستان را عوض می کند.

ثبت نظر برای عموم کاربران آزاد است اما امتیاز دهی تنها برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند مقدور است. در صورت تمایل به ثبت نام اینجا کلیک کنید.

همه تایم لاین ها- کلاودیا یکی از مسافران زمان بسیار فعال در این مجموعه بود. او هم با آدم و هم با حوا همکاری کرد.

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده

تلگرام

بهترین سریال های تینیجری تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد.

تام فیلیپ (گودک)؛ پیتر اشنایدر (بزرگسال)؛ هرمان بایر (پیر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می کند، نمایش بسیار جذابی را برمی سازد.

Report this wiki page